Výměna a vrácení zboží

Byl vám doručen balíček z našeho e-shopu a po rozbalení jste zjistili, že objednané zboží není podle vašich představ? Z vlastní zkušenosti víme, že to není nic příjemného, když rozbalíme balíček a nemáme z něj radost, není tam to wow.

Občas se to stane každému z nás, ale není potřeba zoufat. My jsme tady od toho, abychom s vámi vše vyřešili k vaší spokojenosti. Záleží nám na tom, abyste byli spokojeni s dodaným zbožím i našimi službami.

Na vrácení zboží nebo jeho výměnu máte u nás prodlouženou lhůtu na 30 dní. Veškeré u nás zakoupené zboží můžete vrátit i bez udání důvodu. My budeme moc rádi, když důvod vrácení zboží vždy uvedete. Získáváme tím velmi cennou zpětnou vazbu, která nám pomáhá se zlepšovat nebo nás upozorňuje na výrobní nedostatky u zboží, které následně můžeme řešit s našimi dodavateli. Za každé takové zdůvodnění, vám patří naše velké DÍKY.

 

Co je potřeba splnit, pro vrácení zboží?

  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a návodu) a vrácené v originálním, nepoškozeném balení
  • zboží nesmí být poškozeno a požíváno
  • vrácení zboží prostřednictvím poboček Zásilkovny hradíme my. V případě využití jiného dopravce, hradí náklady na vrácení zboží kupující.

 

Postup vrácení zboží

  • stáhněte si formulář k odstoupení od kupní smlouvy ve formátu Excel nebo Vratkový formulář
  • vyplňte formulář – budeme moc rádi, pokud uvede důvod vrácení zboží, zjistíme tak, co můžeme zlepšit
  • formulář vytiskněte a podepište
  • budeme rádi, pokud k formuláři přidáte fakturu (tu jsme vám poslali do e-mailu)
  • fakturu s formulářem vložte do balíku, ve kterém bude kompletní vracené zboží. Obsah zásilky je potřeba bezpečně zabalit, aby se předešlo poškození zboží v průběhu přepravy. Zároveň zásilku pojistěte na odpovídající částku.
  • na zabalený balík nalepte kód pro zpětnou zásilku a takto zabalený balík odneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Odtud bude balík svezen na naše výdejní místo, kde si ho vyzvedneme.
  • V případě, že se rozhodnete zboží vrátit jiným způsobem než prostřednictvím poboček Zásilkovny, zabalte jej a pošlete na adresu:

SILVERTIME, s. r. o.
Komenského 389
739 61 Třinec

 

Za jak dlouho vám vrátíme peníze?

Ze zákona máme na vrácení peněz 14 dní od přijetí zásilky. Vždy se snažíme, vyřídit zpracování vráceného zboží v co nejkratším čase a peníze se snažíme vracet do 10 dní od přijetí zásilky.

 

A to je k výměně a vrácení zboží asi vše:-)

Věříme, že se nám podařilo veškeré otázky okolo vrácení či výměny zboží zodpovědět. Pokud jsme přece jen na něco zapomněli, můžete se na nás obrátit každý den, a to včetně sobot a nedělí. Jsme tu pro vás od 8:00 do 22:00 na e-mailu info@romero.cz nebo telefonním čísle +420 703 329 459.