Výměna a vrácení zboží
Byl vám doručen balíček z našeho e-shopu a po rozbalení jste zjistili, že objednané zboží není podle vašich představ? Z vlastní zkušenosti víme, že to není nic příjemného, když rozbalíme balíček a nemáme z něj radost, není tam to wow.
Občas se to stane každému z nás, ale není potřeba zoufat. My jsme tady od toho, abychom s vámi vše vyřešili k vaší spokojenosti. Záleží nám na tom, abyste byli spokojeni s dodaným zbožím i našimi službami.
Na vrácení zboží nebo jeho výměnu máte u nás prodlouženou lhůtu na 30 dní. Veškeré u nás zakoupené zboží můžete vrátit i bez udání důvodu. My budeme moc rádi, když důvod vrácení zboží vždy uvedete. Získáváme tím velmi cennou zpětnou vazbu, která nám pomáhá se zlepšovat nebo nás upozorňuje na výrobní nedostatky u zboží, které následně můžeme řešit s našimi dodavateli. Za každé takové zdůvodnění, vám patří naše velké DÍKY.
Co je potřeba splnit, pro vrácení zboží?
- zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a návodu) a vrácené v originálním, nepoškozeném balení
- zboží nesmí být poškozeno a požíváno
- vrácení zboží prostřednictvím poboček Zásilkovny hradíme my. V případě využití jiného dopravce, hradí náklady na vrácení zboží kupující.
Postup vrácení zboží
- stáhněte si formulář k odstoupení od kupní smlouvy ve formátu Excel nebo PDF
- vyplňte formulář – budeme moc rádi, pokud uvede důvod vrácení zboží, zjistíme tak, co můžeme zlepšit
- formulář vytiskněte a podepište
- budeme rádi, pokud k formuláři přidáte fakturu (tu jsme vám poslali do e-mailu)
- fakturu s formulářem vložte do balíku, ve kterém bude kompletní vracené zboží. Obsah zásilky je potřeba bezpečně zabalit, aby se předešlo poškození zboží v průběhu přepravy. Zároveň zásilku pojistěte na odpovídající částku.
- na zabalený balík nalepte kód pro zpětnou zásilku a takto zabalený balík odneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Odtud bude balík svezen na naše výdejní místo, kde si ho vyzvedneme.
- V případě, že se rozhodnete zboží vrátit jiným způsobem než prostřednictvím poboček Zásilkovny, zabalte jej a pošlete na adresu:
ROMERO WORLD s. r. o.
Komenského 389
739 61 Třinec
Za jak dlouho vám vrátíme peníze?
Ze zákona máme na vrácení peněz 14 dní od přijetí zásilky. Vždy se snažíme, vyřídit zpracování vráceného zboží v co nejkratším čase a peníze se snažíme vracet do 10 dní od přijetí zásilky.
A to je k výměně a vrácení zboží asi vše:-)
Věříme, že se nám podařilo veškeré otázky okolo vrácení či výměny zboží zodpovědět. Pokud jsme přece jen na něco zapomněli, můžete se na nás obrátit každý den, a to včetně sobot a nedělí. Jsme tu pro vás od 8:00 do 22:00 na e-mailu info@romero.cz nebo telefonním čísle +420 703 329 459.